خبرهای داغ:
بیابانی همدانی در گفتگو با بسیج خبر داد

 اجرای طرح «اعتکاف جهادی» در مناطق محروم شهرستان اسدآباد

همدان-معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر از اجرای طرح «اعتکاف جهادی» در مناطق محروم شهرستان اسدآباد توسط جهادگران دانشگاه فرهنگیان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۰۰۲
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

بیابانی همدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از اعزام دانشجو معلمان جهادگر به مناطق محروم استان به منظور جهاد آموزشی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گروه جهادی مهرورزان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر استان همدان اقدام به برگزاری اردوی جهادی آموزشی و تربیتی در روستای چنار شهرستان اسدآباد کرده است.

وی با بیان اینکه این اردوی جهادی به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود، گفت: در اجرای این طرح ۱۶ نفر از دانشجو معلمان مشارکت داشتند.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر با اشاره به اینکه این طرح با عنوان «اعتکاف جهادی» برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این اردوی جهادی علاوه بر اینکه اقدامات فرهنگی، آموزشی و تربیتی انجام می‌شود دانشجو معلمان به خودسازی نیز می‌پردازند.

وی در خصوص برنامه‌های صورت گرفته در اجرای این طرح عنوان کرد: با توجه به اینکه در مرحله اول جامعه هدف ما دانش‌آموزان روستا و در مرحله بعدی مردم روستا هستند علاوه بر اجرای برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان و برگزاری کلاس‌های تربیت فرزند برای مادران و اولیای دانش آموزان، با درگیر کردن اهالی روستا از طریق احصاء مسائل روستا تلاش می‌کنیم به مشکلات روستا پرداخته و تا جای ممکن آنها را رفع کنیم.

بیابانی همدانی با بیان اینکه خودسازی دانشجو معلمان از دیگر اهداف این طرح است، خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه‌های مختلف و برگزاری مراسم جزء خوانی قران کریم دانشجو معلمان در فضایی به دور از خانواده به خودسازی می پردازند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار